Jag ber er.. dela med er


Tanken med denna bloggen e att kunna ge råd och hjälp till er
som lider av panikångest eller gjort det.
Här ska man kunna ställa frågor och få råd av andra som har eller
haft det.
Alltså vi ska hjälpa varandra. kommer oxå finnas fakta gällande
panikångest och olika behandlings metoder.

jag vill nu be er dela med er av era erfarenheter gällande panik
ångest. hur ni upplevde det. hur anhöra tog det och hur ni gör för
att hantera det..

skicka eran historia till mig så jag kan publicera den här på sidan.
självklart helt anonymt om så önskar. kanske just du kan hjälpa
någon annan eller kanske få hjälp på vägen av någon..

maila på: [email protected]

TACK PÅ FÖRHAND

Kommentarer
Postat av: sassa en ung 2 barns mamma med panikångest som skriver om allt möjligt=)

Kikar in , jag gillar verkligen din blogg.

Många kramaissar från sassa.

2009-09-25 @ 20:31:13
URL: http://sandram.webblogg.se/
Postat av: kickan34

gillar din blogg. skulle vilja dela med mig, men vet inte om jag fixar det just nu. Vill inte tänka på panikångesten, för då kanske den kommer.. kanske.. i af Halo med beyonce e finast ever. Kramis

2009-09-29 @ 15:46:25
URL: http://kickan34.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Till bloggens startsida

detta är en samlings plats för oss som lider av, kämpar med eller har kämpat och övervunnit panikångest. här kan vi läsa om varandras erfarenheter av detta, få råd av andra och ställa frågor ang ämnet. jag som håller i denna blogg är en 28 årig 2 barns mamma som haft panikångest sen juli 2005. hoppas ni känner att ni kanske kan få hjälp på vägen här... mail för frågor och era berättelser:
[email protected]