Kims berättelse


Ja du har helt rätt jag har varit med om en
panikångest och bara en i hela mitt liv, det
vill jag verkligen inte uppleva igen. Kunde
inte andas och låg på golvet och kippade
efter luft, har inte mkt minne varför jag fick
den men jag kommer ihåg själva händelsen,
ja jag har haft många svåra stunder i mitt liv
eller den mesta delen har varit svår men nu
dom senaste 3 åren så har jag blivit lycklig och
starkare. Tagit tag i mitt liv och kämpar med
studierna.
Så ja det kan finnas viss sorgsenhet i mina
ögon men det är "spöken från förr" som syns.

ps När jag hade panikångesten så låg jag på
golvet i en dörröppning och mamma fick lov
att hjälpa mig komma ur den. jag var vid
det tillfället bara 17 år.

Kommentarer
Postat av: Amanda - Bloggen om Glaskonst

Bra blogg!

Dock börjar min panikångest gå över, jag har lärt mig ta tag i de då mitt ex fick extrema panikångest och utav de värsta man kan få, minnesluckor osv..



trot din blogg kan hjälpa många.

kram/A

2009-09-25 @ 22:25:20
URL: http://coozie.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Till bloggens startsida

detta är en samlings plats för oss som lider av, kämpar med eller har kämpat och övervunnit panikångest. här kan vi läsa om varandras erfarenheter av detta, få råd av andra och ställa frågor ang ämnet. jag som håller i denna blogg är en 28 årig 2 barns mamma som haft panikångest sen juli 2005. hoppas ni känner att ni kanske kan få hjälp på vägen här... mail för frågor och era berättelser:
[email protected]