Paniken tebax


för ca 3 veckor sen kom min PÅ tebax. inget
alls vidare kul. kändes hopplöst eftersom jag
hade kommit så långt i mitt kämpande mot
det.. hade fått tebax en styrka te ett normalt
levene och mående. men det kraschade.
det pga 2 omständigheter

*kom på att mannen jag var ihop med och
skulle bli sambo och förlova mig med hade
varit otrogen med flertal kvinnor

* hittade min lillasyster på sitt köksgolv.
hon hade försökt ta livet av sig.

Detta utlöste min PÅ igen.. tur som var va min
9 åriga son hos sin pappa och min 4 åriga son
hos sina farföräldrar i polen.

jag bestämde mig att jag inte tänker låta PÅ
vinna över mig. jag har vunnit över den 2
gånger och skulle banne mig vinna över den
en 3 g.

fanns en mening som jag upprepade för mig
själv hela tiden som jag kommit på och den
har hjälpt mig extremt mycket.
kanske den kan hjälpa er oxå.

PANIKÅNGEST DÖR JAG INTE AV, DET E
BARA EN JÄVLA EXTREMT ILLAMÅENDE
KÄNSLA....


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Till bloggens startsida

detta är en samlings plats för oss som lider av, kämpar med eller har kämpat och övervunnit panikångest. här kan vi läsa om varandras erfarenheter av detta, få råd av andra och ställa frågor ang ämnet. jag som håller i denna blogg är en 28 årig 2 barns mamma som haft panikångest sen juli 2005. hoppas ni känner att ni kanske kan få hjälp på vägen här... mail för frågor och era berättelser:
[email protected]