kommer & går


Igår mådde jag attans bra för första gången på 1 vecka.
då var det exakt en vecka sen jag börja på pillren mina igen.
Var grymt skönt och jag verkligen njöt och sög i
mig all lycka.

idag är det dock inte lika bra. men inte i heller så illa som
det var innan.
jag funderar på vad det var med gårdagens tankesätt som fick
mig att må så bra.
detta för att jag typ ska kunna hitta min nyckel till hur jag får
mig själv att må bättre.

Jag vet att jag inte jätte mycket tänkte på panikångesten men
jag lätt inte i heller bli att tänka på den.
Så det e väldigt komplext.

Jag vet att dagens mående kan ha att göra med att
jag nästa månad kommer ha grymt lite pengar och att
jag har en el räkning på 1400 kr och en annan räkning på 4500 kr.

sånt får ju en att inombords stressa lite och
STRESS & DÅLIGT samvete e en av panikångest personers
värsta fiende.

Jag tänker att ALLA har såna problem och jag har haft värre men
alltid fixat det och klarat att ta mig ur det.

Så ska fixa detta oxå


Kommentarer
Postat av: Linda Larsson

ÄNTLIGEN en blogg jag fastnar för från hjärtat. Du skriver om MIG... allt jag gått igenom och går igenom i större delen av mitt liv. Tänk att man kan vara så lika i sitt tänk när man har den här sjukdomen. Den här bloggen ska jag följa. Så skönt med någon som talar öppet om panikångest. Hur starkt och bra som helst. kram från linda

2011-02-26 @ 17:11:11
URL: http://lindaallstar.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Till bloggens startsida

detta är en samlings plats för oss som lider av, kämpar med eller har kämpat och övervunnit panikångest. här kan vi läsa om varandras erfarenheter av detta, få råd av andra och ställa frågor ang ämnet. jag som håller i denna blogg är en 28 årig 2 barns mamma som haft panikångest sen juli 2005. hoppas ni känner att ni kanske kan få hjälp på vägen här... mail för frågor och era berättelser:
[email protected]