Panikplaneten--Tebax igen


Nu är jag tebax precis som min attans panikångest.
men jag var så korkad att jag slutade med mina tabeltter

SERTRALIN 50 MG

sen börja jag på dom efter 2 veckor igen och fick värsta
hemska symtomerna igen.
var som det var då jag började för första gången.

jag vart helt väck i huvet i ca 1 1/2 dag.

men tur som var vara det extrema illamåendet i bara 1 1/2 dag
men man kände sig bra avtrubbad i par dagar till

Idag har jag gått på tabletterna i 8 dagar och idag var
första morgonen på 1 vecka som jag inte vakna med panikångest
och det extrema illamåendet.

var så grymt skönt.
Hade istället en grymt skön känsla av lycka och jag vill
ikke gå upp utan bara ligga kvar och njuta av den
och det gjorde till kl 12.30

Så idag mår jag bättre.
så det e väl på bättringsvägar ang tabletterna.

Läste på förpackningen att det tar ca 2-4 veckor innan
pillren funkar igen då man varit korkad som mig och slutat
med dom tvärt.

nåt jag ALDRIG kommer göra igen utan att
snacka med min läkare innan


SKICKA GÄRNA IN ERA BERÄTTELSE, ERFARENHETER OSV
ANF PANIKÅNGEST


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Till bloggens startsida

detta är en samlings plats för oss som lider av, kämpar med eller har kämpat och övervunnit panikångest. här kan vi läsa om varandras erfarenheter av detta, få råd av andra och ställa frågor ang ämnet. jag som håller i denna blogg är en 28 årig 2 barns mamma som haft panikångest sen juli 2005. hoppas ni känner att ni kanske kan få hjälp på vägen här... mail för frågor och era berättelser:
[email protected]