Måla känslor

 
Var på återbesök hos min läkare idag.
Hon e verkligen guld värd och varje gång jag varit hos henne
känns det så attans bra.
Hon gav mig en intressant uppgift till nästa besök.

Jag ska måla en tavla med min vänstra hand.
jag e normalt höger hänt.
Varför kan man undra....

Jo för målar man med vänstran får man kontakt med
sin högra hjärnhalva som e känslo centert.
Attans intressant.
Jag älskar ju att måla så jag tycker det låter väldigt intressant.

Hon sa att hon märker på mig att jag har nära till känslor
och att jag e väldigt insiktsfull och det e en ovanlig gåva
sa hon och som jag skulle ta vara på.

Jo tack att jag har nära till känslor vet jag.
fröken känslosam det e jag det.
ha ha ha ha

så den 8 juni ska jag kl 15 lämna en tavla till min läkare där
jag reflekterat min panikångest.

kommer lägga upp en bild av den här sen med


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Till bloggens startsida

detta är en samlings plats för oss som lider av, kämpar med eller har kämpat och övervunnit panikångest. här kan vi läsa om varandras erfarenheter av detta, få råd av andra och ställa frågor ang ämnet. jag som håller i denna blogg är en 28 årig 2 barns mamma som haft panikångest sen juli 2005. hoppas ni känner att ni kanske kan få hjälp på vägen här... mail för frågor och era berättelser:
[email protected]